tisdag 5 juni 2007

Psyko, Takida & studentpresent

Att komma på en bra studentpresent till syrran är inte världens lättaste uppgift. Men nu tror jag att jag har kommit på en hyfsat bra grej. Man kan ju i varje fall hoppas.

Solen skiner ute, och det är jättevarmt! Äntligen är det sommar på riktigt. Lite läskigt är det dock att solen tar så väldigt. Jag satt inte ute länge igår, men jag blev ändå röd. Så idag blev det till att undvika att ha linne på sig. Får smeta in mig riktigt ordentligt med solkräm imorgon, så att jag kan njuta av dagen i största möjliga mån.

Takida's spelning på OK var faktiskt riktigt bra. Dock rubbade den hela helgen, med tanke på att de inte började spela förrän halv ett på natten. Så man kom väl inte i säng förrän vid tre någon gång. Då hade jag varit vaken i 22 timmar.

Det enda tråkiga med clubspelningar är att de flesta är fruktansvärt packade, och inte hyser någon som helst respekt. Jag flyttade bara längre och längre bak, efter att blivit puttad, trampad på och slagen upprepade gånger. Don't like it at all.

Sedan var det något jäkla psyko som ställde sig mitt framför mig för att jävlas (efter att ha stirrat på mig konstant sjukt länge). Ett ex till en kompis. Han kan inte släppa henne trots att det är många år sedan. Jävla idiot!

Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna. Det ska bli trevligt. En tripp till den stora staden efter jobbet med andra ord. Don't like the big city. Please, let me out of there!

Inga kommentarer: