fredag 18 maj 2007

Sjukt, uttröttande tråkigt

Det är tur att det är fredag idag och inte måndag. Hade det varit måndag hade jag inte klarat hela veckan. Hela gårdagen kändes som en söndag, eftersom den var röd och ledig.

Dessutom sitter jag och är så fruktansvärt trött och slut. Det känns inte som om jag sov något alls inatt, utan bara låg och blundade hela natten. Dessutom hade jag svårt att somna på bussen hit, och mådde bara illa istället.

Till råga på allt fanns det inga frukostmackor att köpa. Så nu sitter jag här utan att ha ätit frukost. Tänkte gå och titta om en halvtimme och se om det har kommit in nya, för nu börjar jag bli riktigt hungrig.

Jag har dålig fantasi, och vet inte alls vad jag ska skriva. Det känns som om allt bara blir sjukt uttröttande tråkigt.

Inga kommentarer: