onsdag 2 maj 2007

En fest, en slapp dag och 82 flaskor

Efter en fest och en relativt slapp dag (med undantag från disken) är jag här igen. Bara tre arbetsdagar kvar, och det känns som måndag. Härligt.

J's fest i måndags var himla rolig, dock orkade vi inte stanna så länge, eftersom hela dagen hade ägnats åt jobb. Bara att komma i tid var en svår uppgift som vi inte klarade. Jag var hemma kvart i sex och hade då en kvart på mig att köpa födelsedagspresent, sedan skulle det ätas middag och bytas om. Men vi kom dit, lite senare än planerat.

Jag läste Silverfiskens blogg (han är så bra!) och han tipsade om ett beroendeframkallande spel som Absolut har. Man ska leta reda på 82 flaskor dolda i en bild på två minuter. Jag har lyckats komma upp i 80 stycken hittills. Himla roligt! Men som sagt, varning för beroende.

Inga kommentarer: