tisdag 13 februari 2007

Ont och snurr

Det har segat sig fram hit. Men nu får jag snart gå hem, med ont och snurr i huvudet. Det finns verkligen ingen luft i det här rummet, så man får ont i huvudet och blir snurrig och trött varje dag. Dessutom är jag på dåligt humör.

Det är så dumt att bli arg på folk i förväg. Jag ska försöka spara det till det verkligen är befordrat. Tills folk försöker styra mitt liv igen. It makes me sick.

De två sista timmarna har jag gått omkring och velat sparka saker hårt medan jag jobbat. Det är så fruktansvärt tråkigt det jag gör. Jag orkar inte mer.

Dessutom är jag så stel i axlar, rygg och nacke. Det blir jag alltid av arbetsdagarna. Så nu knastrar det och knakar så fort jag sträcker ut ryggen eller rör på huvudet. Jag blir förstörd av det här!

Ärligt talat... jag börjar tröttna på Svenska favoriter och P1...

2 kommentarer:

Sebastian sa...

Bleh! Jag känner mig dig.. Men i helgen ska vi ha kul eller hur!? :D
kram!

Sebastian sa...

"med dig" ska det ju vara, inget annat ;)