torsdag 15 februari 2007

Alla hjärtans dag och skägg

Tillbaka på jobbet. Ni vet vad jag tycker. Inget mer om det. Punkt.

Igår var det alla hjärtans dag, och jag hade inte väntat mig att Mårten skulle komma ihåg det (eftersom han faktiskt glömde det förra året). Men han hade köpt ett jättefint armband med hjärtan till mig. Jag blev jätteglad. Till honom hade jag köpt en nalle med en sidenros och ett par strumpor som det står "The Best Boyfriend in the World" på.

För att överraska mig ställde sig Mårten senare på kvällen och rakade av sig skägget. Jag som älskar hans skägg! Nu är man så ovan och tycker att han ser konstig ut. Han har ju faktiskt haft skägg konstant i snart ett och ett halvt år!

Nej, tur att det inte tar alltför lång tid innan det växer ut igen. För jag tycker att skägg är så fint. Och det klär honom verkligen, han ser lite äldre och manligare ut i det. Men han är alltid vackrast i världen för mig, med eller utan skägget. Han är ju faktiskt mitt livs kärlek.

Inga kommentarer: