fredag 23 februari 2007

Det jag har längtat efter

Fredag, härliga efterlängtade fredag! Nu kommer jag att sitta hela dagen och längta efter att det ska bli dags att åka hem. Man blir tydligen aldrig nöjd.

Imorse kom jag ju i alla fall i tid till jobbet, till skillnad från igår, då bussen kom sent och sedan sniglade sig upp till Hangaren. Ett sniglande som är otroligt stressande och irriterande, eftersom jag blev tvungen att jobba över lite för att kompensera. Och sedan när jag skulle åka hem hade det varit stopp i tunnelbanan, så det gick knappt att ta sig ner på perongen. Så jag kom hem 45 minuter senare än jag brukar. Great.

Igår fyllde Mårtens syster år (Grattis!). Och ikväll ska vi dit på middag. Det ska faktiskt bli himla kul.

Idag har jag ingen som helst lust att jobba överhuvudtaget. Men det är bara att bita ihop och hugga tag. Jag hade så gärna bara velat mysa hemma.

Imorgon ska jag jobba igen, men på bibblan. Så det blir bara en riktig ledig dag den här helgen, likadant i nästa. Så, jag ska försökta ta till vara på den. (Förmodligen sova.)

Usch... jag saknar Mårten... väldigt mycket...

Inga kommentarer: