måndag 26 februari 2007

Kräkmåndag

Nu är det måndag igen. Kräkmåndag. Nu sitter man här på morgonen och vet att det är FEM arbetsdagar kvar den här veckan, plus att jag jobbar lördag även denna helg. Milt utsagt: BLÄ.

Jag har inte fått min lönespecifikation än, och lönen ska komma idag. Så vi får hoppas att den ligger hemma och väntar på mig, annars finns det risk att det blivit något fel, och jag har inte råd att vara utan lön den här månaden. När har man egentligen det? (Självklart kan man få pengarna utan att man får specifikationen, men den är bra att ha till deklarationen sedan.)

Katterna ska ju kastreras inom en snar framtid. Ena katten är dock kryptorkid (har testiklarna kvar inuti kroppen), så det kommer att bli en lite större operation. Ajaj.

Pain. Pain. PAIN.

Inga kommentarer: