tisdag 16 januari 2007

Födelsedag

Så inträffade årets födelsedag också.

Jag har överlevt ännu ett år! Det firar vi tycker jag, att jag fortfarande lever. För det måste ju vara en bedrift.

Älsklingen sjöng för mig imorse, trots att han är snorig och förkyld. Men det var jättefint. Han hade gjort så vackert för min skull, frukost på sängen med macka, ljus och c-brus (så att jag inte ska bli sjuk).

En present fick jag också. En alldeles egen lasermus till min dator. Wohoo! Nu slipper jag dras med det gamla obekväma åbäket jag har haft tills nu.

Ikväll är det meningen att vi ska på teater. Men jag vet inte om Mårten är frisk nog för det. Så känner han att han inte orkar måste jag försöka ragga någon att gå med på väldigt kort varsel. Hittar jag ingen skiter jag nog i att gå jag med, och tillbringar kvällen hemma. För jag har ingen lust att vara ensam på min födelsedag.

Skulle jag gå ikväll måste jag verkligen komma ihåg reprisen av "Grey's Anatomy", för det kommer jag att missa. Fruktansvärt hemskt!

Jaja, vi får hoppas att det ordnar sig.

Grattis till mig!

2 kommentarer:

Marängen sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D

Jenny sa...

Grattis på födelsedagen.
Hoppas att du har haft en underbar dag