onsdag 21 mars 2007

Första gången - försovning

Det är första gången vi verkligen försover oss. Vi (antagligen jag) hade råkat komma åt fel knapp imorse när klockan ringde vid fem, detta resulterade i att jag stängde av alarmet, istället för att aktivera snoozen.

Jag vaknade vid kvart över sex, samma tid som bussen går från hållplatsen, och trodde inte att det var sant när klockan visade så mycket. Jag kände mig faktiskt förvånansvärt utvilad (inte som om jag var pigg, utan jag kände bara att jag sovit lite längre än vanligt).

Jag ruskade liv i Mårten, och sedan blev det full fart på oss. Fram och tillbaka från toaletten. Vi hade tur och kom med nästa buss tjugofem minuter senare, så nu blir det till att jobba över en halvtimme. Det finns verkligen roligare saker att göra.

Inga kommentarer: