måndag 23 juli 2007

Rena sommarhelgen!

Helgen är över. Det var rena sommaren! Nu är det mulet ute och börjar regna när som helst, men det gör inget eftersom jag sitter på jobbet.

Vi har varit ute på landet och det har blivit mycket vassryckande vid stranden. Detta har resulterat i en röd rygg, röda axlar och illröda knäveck och vader. Det gör ont. Dessutom är jag måttligt röd i ansiktet också. Solkrämen glömde vi förstås hemma. Illa.

Annars inhandlades nya Harry Potter-boken på Coop i lördags, och redan då var de nästan slut. När vi var där igår fanns det inte en enda kvar.

Det har varit så mycket i helgen, så jag har inte hunnit läsa mer än ett par-tre kapitel. Jag som skulle ha läst minst tvåhundra sidor, men så blev det inte. Det får vi försöka hinna med i veckan istället.

Snart är det bara en vecka kvar här, och det känns så väldigt overkligt. Lite grand som att kastas ut i ingenting och hoppas på att allt ordnar sig. Jag som inte tycker om känslan av att inte ha den minsta kontroll. Läskigt.

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

I know!
Vilken toppenhelg det var! :D
Själv lyckades jag med konststycket att INTE bränna upp mig totalt.. ;)
Jag väntar på HP-boken på svenska, för att vara konsekvent i och med att jag har de sex tidigare på svenska.

Hoppas att allt är bra annars!
Kramar!