torsdag 12 juli 2007

Bajslukt i punktform

Igår var Henke och hälsade på oss. Det var trevligt. Han är en sådan filur man inte ser speciellt ofta, helst inte sedan vi flyttade ifrån huvudstaden. Och sådant är ju alltid tråkigt.

När vi skulle gå till Arenan för äta pizza lyckades jag hitta min syster, och hon hängde med. Det var länge sedan jag umgicks med henne, men vi pratade om att åka in till stan och gå på bio i sommar.

Amanda sommarjobbar på ålderdomshem, och igår hade hon torkat en massa bajs. Det värsta var att hon hade fått för sig att hon luktade bajs på armarna, och självklart skulle ju jag testlukta för att hon var "imun" själv (inte mitt påfund). Och om sanningen ska fram så luktade hon bajs på vissa punkter (jag vägrade lukta mer sedan). Helt sjukt och ganska vidrigt!

Manda, tur att man kan tvätta sig. Annars skulle jag aldrig vilja ha det jobbet du har.

Inga kommentarer: