måndag 2 april 2007

Nu har vi lämnat den stora staden

Efter mycket om och men, flytt och viss tids sjukdom är jag tillbaka i bloggvärlden.

Nu för tiden är jag hemmahörande i Norrtälje, Roslagens huvudstad. Det känns lite ovant, men kul. Lägenheten är fin och mycket större än den tidigare, katterna verkar gilla det i alla fall.

Flytten har gått bra, med undantag från att jag blev sjuk mitt upp i allt, så jag har inte kunnat hjälpa till speciellt mycket. Det var först nu i helgen som jag har orkat börja fixa lite hemma. Ibland har man otur.

Hela lägenheten är full med kartonger, kassar och saker. Både katterna och vi hoppar som grodor över alla ting. Den enda skillnaden är väl att katterna verkar tycka att det är roligt.

Idag är jag tillbaka på jobbet. Helst hade jag velat vara hemma idag också, och gått hit först imorgon, men ekonomiskt sett var det ingen bra idé, men hälsomässigt hade det varit utomordentligt.

That's all for now.

Inga kommentarer: