torsdag 12 april 2007

Någon förorenar mina lerklumpar!

Helvete, mina lerklumpar är förorenade! Någon har tagit dem, geggat omkring och blandat dem med andra färger. Nu kan jag ju inte ta i dem. De är bara så äckliga. Jag måste tydligen börja gömma grejerna när jag går härifrån på eftermiddagarna.

Samma sak med mina handskar. Alltså, jag menar, handskar borde man ju få ha för sig själv! Nej, de flyttas och används av någonannan efter det att jag slutat. Det är inte så svårt att gå och hämta ett par egna! Jag tycker inte om andras handsvett och lort i något som är mitt. Något som jag ska använda (som jag dessutom märkt med mitt namn)! Så nu har jag hämtat nya, som jag försöker gömma när jag går härifrån, men det dröjer väl inte länge förrän de hittas och går samma fruktansvärda öde till mötes. Urk.

Inga kommentarer: