tisdag 3 april 2007

Dregel på tröjan

Ögonlocken är tunga. Det är farligt att somna på bussen och pinsamt nog lyckas dregla ner tröjan. Haha, det är en stor fara att åka buss så tidigt på morgonen som jag gör.

Igår skulle vi storhandla lite grand på känn, eftersom vi inte hittade något papper att skriva en lista på. Efter en sväng på Willys, där allt kändes fel och dålig kvalitét, åkte vi över till Flygis och rusade igenom affären med stormsteg för att hinna hem till Anna Pihl. Kan tilläggas att jag alltid kommer att hålla mig till Coop och Flygis hädanefter. Dessutom luktade det bajs på Willys, vet inte om någon hade bajsat på sig eller något. Absolut inte vidare trevligt i varje fall. Blä.

Ja, så var man tillbaka i "jag-hinner-ingenting-efter-jobbet". Great. Kan inte vi stackars slitande människor få lite mer tid? Kan vi inte förlänga dygnet med ett par timmar? Det skulle verkligen uppskattas. Tack!

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Ha! Jag har gjort EXAKT samma grej! Dregla på tröjan är inte toppen, men lite kul på sätt och vis ändå! :D

*kramar*