fredag 4 januari 2008

Saker att göra innan 22...

Här nedan följer en lista över saker jag behöver göra innan jag fyller 22.
  • Plugga
  • Genomföra två tentor i Odontologisk Profylaktik
  • Göra tre eller fyra powerpoint-presentationer över fyra olika vetenskapliga artiklar
  • Städa hela lägenheten
  • Skaffa säsong 3 av Battlestar Galactica
  • Titta på resterande avsnitt av Rome säsong 2 och första delen av Heroes säsong 1
  • Byta julklappar med två av mina vänner
  • Komma på ett pedagogiskt sätt att undervisa i tandborstning och approximala hjälpmedel
  • Vända tillbaka dygnet så att jag inte är pigg klockan två på natten
  • Jobba minst en helg på bibblan
  • Kolla upp priser på nya vinterdäck till bilen
  • Ringa min syster och prata om allt och ingenting
  • Bestämma mig om 22 år i livet är värt att fira eller inte
  • Hitta en bra helg att umgås med mina vänner
  • Läsa ut Dan Browns Gåtornas Palats
  • Lära mig att ta en ännu tidigare buss till skolan nu när det är snö ute
  • Fira 2,5 år tillsammans med Mårten den 5/1
  • Underrätta alla jag älskar att jag håller av dem
  • Höra av mig till Expert och fråga var kameran jag beställde har tagit vägen
  • Få hem kameran innan jag räknas som ett år äldre
  • Ta fina bilder

Nu har jag bara 12 dagar på mig...

Inga kommentarer: